Reteta pentru un trup sanatos

Un amic are grija de sanatatea prietenilor si „colectioneaza” tot felul de articole de gen. Ni le trimite noua, amicii lui, fara a mentiona sursa si fara a ne da sa intelegem ca ar fi propria lui creatie. Multe dintre acestea articole sunt prelucrari din diverse reviste de specialitate. Daca tot cred, ca aceste sfaturi pot fi utile celor aflati in suferinta, nu vad de ce as „ingropa” aceste articole in propria arhiva.

Specialisti din intreaga lume au cercetat zeci de ani  fiecare particica a vietii noastre si au ajuns la concluzia  ca nu doar „genele bune” ne tin sanatosi pana la 100 de ani, ci si cateva alte mici obiceiuri.

1. Mananca mai multa coaja de Paine. Ea contine de pana la opt ori mai multa lizina, antioxidant care lupta impotriva cancerului, decat  miezul.

2. Fa sport cu greutati. Universitatea Michigan a demonstrat ca barbatii care fac antrenament de forta regulat si-au scazut cu opt puncte  presiunea diastolica. Indeajuns pentru a reduce cu 40 %  riscul de atac cerebral si cu 15 % pe cel de infarct !

3. Liber la consumul de ulei de masline si otet. Pune in salata sau in mancare oricat vrei !  Cu ajutorul lor vei reduce riscul de cancer, imbatranirea  prematura, obezitatea si diabetul.

4. Ia un supliment de magneziu zilnic. Vei fi cu 40 % mai putin  predispus la deces produs de orice fel de afectiune fizica.

5. Bea opt pahare de apa pe zi, spun cei de la Universitatea Loma Linda. Specialistii au descoperit ca „bautorii de apa” sunt cu 55 % mai putin predispusi imbolnavirilor  de orice natura.

6. Mananca zilnic un grepfruit rosu si pe cat de des posibil, fructe de padure. Aminoacizii si antioxidantii din ele te vor ajuta sa previi cancerul si bolile mentale.

7. Razi mai mult. Alege o comedie, in locul unui film de actiune sau horror,  deoarece o ora de ras iti relaxeaza corpul si mintea  indeajuns incat sa se regenereze dupa atacurile de stres.

8. Casatoreste-te. Contrar multora care vad viata de familie un iad, specialistii  au demonstrat ca persoanele casatorite au o rata de deces  mult mai apropiata de parametrii normali, decat cei care au  ales burlacia! Prin urmare, datorita confortului psihic si protectiei partenerului de viata,  casatoritii traiesc mai mult.

9. Nu mai duce boala pe picioare. Cei care isi pun sanatatea pe  locul doi si nu se menajeaza in perioada cronica a unei raceli sau altei  boli sunt de doua ori mai predispusi la atacuri de cord fatale si la complicatii serioase  ale afectiunilor. Daca esti racit, ramai in pat.

10. Savureaza doua cesti de cafea pe zi, daca vrei sa previi cu pana la 55 % aparitia infarctului sau a bolilor cardiovasculare.

11. Stinge focul din stomac. Daca suferi des de usturimi in piept, mergi la  medic si trateaza-te. Aceste arsuri slabesc puterea inimii,  spun specialistii de la International Journal of Cardiology.

12. Parfumeaza-ti dormitorul cu iasomie sau trandafir, pentru a  avea un somn linistit. Cei care nu se odihnesc corespunzator sunt mult  mai predispusi bolilor de inima, mentale si diabet.

13. Nu sari de trei pahare de alcool pe zi. Expertii de la Harvard spun ca aceasta este reteta ideala pentru o sanatate curata.

14. Mananca cinci portii de legume si fructe pe zi.Sanatatea ta  va fi intacta chiar si la varsta de 100 de ani !

15. Fii relaxat. Oamenii stresati traiesc cu 20 de ani mai putin  decat un om cu o stare psihica normala. Daca adaugam si fumatul la  aceasta formula ne putem explica de ce foarte multi oameni  sufera decese premature.

16. Nu te mai stresa la munca. 70 % dintre sinucigasi au ales  sa-si ia viata din cauza stresului de la serviciu. Alege sa fii calm si sa nu iei problemele de lucru acasa. Astfel te vei feri de  multe boli mentale.

17. Fa miscare in aer liber si ia-ti un catel care sa te motiveze! Vei reduce  orice forma de depresie pana la 100 %, iar corpul tau se va  simti cu 50 % mai bine.

18. Mananca ciocolata neagra, chiar daca esti la regim. Nu va  avea efect negativ asupra dietei tale, iar partea buna este ca patru grame de cacao sporesc eficacitatea inimii cu 33 %.

19. Bea ceai de menta. Contine antioxidanti puternici care reduc cu 60 % inflamatiile organelor si previn aparitia diabetului.

20. O ora de somn la pranz face minuni pentru trup si suflet.  Efectul lui este imediat, iar remediu pentru boli sau afectiuni mai bun  decat somnul nu exista !

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: