Alimente benefice pentru corpul uman

Pentru inimă 1. varza – conţine fier şi potasiu, necesare inimii şi circulaţiei sanguine 2. broccoli – prin conţinutul de calciu, fier şi caroten, previne atacurile de cord şi ateroscleroza 3. ridichea – apăra împotriva atacurilor de inimă 4. portocala – are puţine calorii, conţine vitamina C şi scade valoarea colesterolului din sânge 5. morcovul – acidul folic şi bioflavonoidele conţinute de morcovi protejează inima 6. peştele – acizii Omega 3 apără sistemul vascular de inflamaţii şi calcifieri 7. ceapa – îmbunătăţeşte activitatea inimii şi circulaţia şi scade presiunea sângelui 8. usturoiul – alicina pe care îl conţine previne accidentele vasculare cerebrale 9. leurda (usturoi sălbatic) – curăţă sângele de toxine 10. sparanghelul – curăţă cordul şi vasele mari de sânge 11. uleiul de măsline – energizează cordul şi reduce colesterolul 12. cicoarea – scade colesterolul şi tensiunea arterială şi curăţă sângele cu ajutorul unor minerale specifice 13. somonul – este o sursă de acizi graşi Omega 3 care reuşesc să scadă din nivelul trigliceridelor din sânge 14. dovleacul – are efect benefic în cazul hipertensiunii arteriale şi în bolile de inimă 15. cartoful – protejează împotriva accidentelor cerebro-vasculare şi oferă o mare cantitate de vitamină C sistemului vascular 16. paprika – protejează vasele de sânge şi inima 17. roşia – normalizează tensiunea arterială, fiind diuretic eficient 18. măslinele – reduc colesterolul nociv şi tensiunea arterială 19. mărul – conţine peste 300 de substanţe esenţiale pentru protecţia sistemului vascular 20. fasolea neagră – o singură cană de fasole furnizează între 120 şi 320 de miligrame de magneziu, prevenind astfel tulburările de ritm cardiac 21. coacăzele – sunt excelente pentru circulaţia sângelui, având o concentraţie mare de minerale şi vitamine B, C, D şi E 22. zmeura – întăreşte sistemul imunitar, acţionând ca o aspirină naturală 23. murele – sunt considerate fructe cardioactive, ajutând la funcţionarea optimă a cordului 24. socul – îmbunătăţeşte circulaţia sanguină 25. piersica – conţine vitamine şi oligoelemente care protejează inima 26. cireşele – împrospătează resursele de potasiu, calciu, magneziu, fier, fosfor şi siliciu 27. rubarba – scade tensiunea arterială şi fortifică inima 28. grapefruit – previne obstrucţiile vasculare şi tromboza datorită unei enzime speciale 29. ciuperca Shitake – reduce colesterolul 30. prunele – previn tromboza 31. curmalele – reduc tensiunea arterială şi protejează împotriva aterosclerozei fiindcă sunt bogate în fier, calciu şi potasiu 32. afinele – pigmentul lor albastru ajută vasele sanguine să devină mai elastice 33. ovăzul – este benefic în bolile cardiovasculare 34. porumbul – conţine vitaminele D şi K 35. ardeiul iute – previne creşterea nivelului de zahăr din sânge care poate duce la formarea de colesterol pe vasele inimii

Pentru creier 36. lintea – conţine lecitină, proteine şi glucide de care au nevoie celulele creierului 37. Quinoa – întăreşte memoria şi încetineşte procesul de îmbătrânire, fiind bogat în fier 38. carnea de pasăre de curte – are grăsimi şi uleiuri care oferă energie celulelor nervoase 39. fasolea – creşte puterea de concentrare 40. oul – este o sursă grozavă de proteine; gălbenuşul conţine colina care ajută la dezvoltarea memoriei 41. avocado – combate stresul, nervozitatea şi insomnia 42. bananele – glucoza, vitaminele şi mineralele conţinute de acestea sunt benefice pentru creier şi îl energizează 43. caisele – stimulează neuronii 44. stafidele – conţin mult zahăr (75%), resursă energetică pentru creier 45. para – zahărul şi substanţele asemănătoare hormonilor intensifică puterea de „lucru” a creierului 46. mazărea – fiind bogată în proteine, este bună pentru memorie şi concentrare 47. salata verde – calmează sistemul nervos datorită substanţelor opiacee

Pentru ochi 48. castanul sălbatic – calmează senzaţia de usturime şi iritaţiile datorită substanţelor sale active 49. arnica – uleiul esenţial de arnica calmează inflamaţiile oculare 50. mesteacănul alb – întăreşte imunitatea ochilor deoarece conţine vitamina C, potasiu şi calciu 51. limba de miel – reduce inflamarea vaselor conjunctivale datorită taninurilor şi a saponinelor 52. rostopasca – este extraordinar de eficientă împotriva virusurilor şi mai ales pentru ochii uscaţi 53. gutuia – este bună pentru alergii şi febra fânului deoarece conţine pectine şi calciu 54. iarba de silur (Euphrasia Officinalis) – calmează ochii persoanelor care îşi petrec foarte mult timp în faţa calculatorului 55. grăsimea de găină – face minuni aplicată ca unguent pe ochi împreună cu iarba de silur 56. strugurii – ajută cu precădere ochiul în timpul vederii nocturne 57. pătlagina – taninurile pe care le conţine tratează infecţiile oculare 58. căpşuna – ajută ochii în timpul vederii nocturne 59. Centarium Minus – tinctura obţinută din această plantă vindecă afecţiunile oculare 60. ananasul – enzimele conţinute de acesta relaxează ochii obosiţi din cauza calculatorului 61. rozmarinul – purifică ochii şi protejează vasele de sânge oculare

Pentru piele/ păr 62. pepenele – conţine foarte puţine calorii şi este excelent pentru menţinerea fermităţii pielii 63. iaurtul degresat – bacteriile conţinute de acesta îmbunătăţesc aspectul pielii; în plus, are o concentraţie ridicată de vitamină A 64. grâul – conţine acizi graşi, calciu şi dioxid de siliciu, care sunt extraordinar de sănătoase pentru păr, piele şi unghii 65. orzul – înfrumuseţează şi revitalizează datorită substanţelor bioactive 66. cimbrul – redă strălucirea pielii şi curăţă organismul 67. hreanul – conţinând substanţe active, regenerează părul, pielea şi unghiile 68. mustarul- reglează fluxul sanguin la nivelul pielii

Pentru oase 69. migdalele – conţin magneziu şi ajută oasele să rămână sănătoase 70. spanacul – datorită fierului şi calciului pe care îl conţine, face oasele mai rezistente şi ajută la funcţionarea muşchilor 71. meiul – întăreşte dinţii, oasele şi stimulează creşterea copiilor 72. secara – este benefică pentru dinţi, oase şi muşchi fiind o sursă ideală de oligoelemente precum vitamine B, potasiu, magneziu, mangan, fier şi zinc 73. brânza – întăreşte oasele, fiind o sursă bună de calciu

Pentru stomac/ intestin 74. tinctura de fenicul – protejează mucoasele intestinale 75. păstârnacul – stimulează digestia 76. mango – apără mucoasa intestinală datorită vitaminei A şi antioxidanţilor 77. arpacaşul – aduce în organism necesarul de fibre, fosfor şi magneziu pentru o digestie sănătoasă 78. mărarul – ameliorează indigestia 79. soia – are proprietăţi anticancerigene 80. nucile – conţin o formă purificată de Omega 3 şi de aceea ajută la reudcerea riscului de cancer al intestinelor

Pentru rinichi 91. sfecla roşie – stimulează arderile celulare 92. vişinele – conţin potasiu, substanţa pe care rinichii „luptă” să o elimine din sânge atunci când este în exces 93. castravetele – conţine multă apă şi deci stimulează activitatea rinichilor 94. ţelina – protejează rinichii de virusuri 95. varza roşie – proteinele şi aminoacizii pe care aceasta îi conţine acţionează ca un filtru pentru rinichi 96. gulia – vitamina C din ea protejează celulele renale, iar fierul şi fosforul energizează 97. ridichea neagră – este un antibiotic natural 98. varza murată – detoxifică organismul 99. hrişca – este folosită ca produs dietetic în cazul bolilor de rinichi şi în diabet 100. pătrunjelul – deţine combinaţia ideală de minerale pentru a curăţa rinichii

Pentru ficat 81. anghinarea – conţine proteine regenerative, iar acidul folic şi antioxidanţii previn bolile hepatice 82. sucul de ridiche – stimulează secreţia bilei 83. conopida – contribuie la îmbunătăţirea activităţii ficatului 84. drojdia de bere – este o importantă sursă de vitamină B şi detoxifică ficatul 85. năsturelul (Nasturtium Officinale) – este folosit pentru producerea muştarului şi a uleiurilor care sunt benefice pentru metabolismul bilei şi al ficatului 86. păpădia – ajută la buna funcţionare a ficatului şi reduce colesterolul 87. laptele – apără ficatul de afecţiuni frecvente 88. menta – uleiurile esenţiale de mentă stimulează secreţia biliară şi calmează crampele 89. carnea de iepure – degresează ficatul 90. carnea de vită sau mânzat – conţine fier, proteine şi vitamina B.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: