Ce repede trece timpul

A trecut inca un an de blogherit. Nu vreau sa fac un bilant. Ce rost ar avea ? Oricum nu scriu decat din placere, din nevoia de a lasa impresia ca ma aude cineva, oarecum de a ma exterioriza, fara a deranja pe cineva anume, cu intentie. Sigur, deranjarea cuiva nu mi-ar influenta in vreun fel decizia de a mai scrie sau a renunta. Daca ma citeste cineva, cu atat mai bine, inseamna ca mai gandesc si altii ca mine sau macar pe aproape.

Sigur sunt mai copt cu un an, vreau sa cred ca si mai intelept (hai ca-mi place teribil sa ma laud, nici de modestie nu duc lipsa), sunt mult mai calm si chiar mai conciliant (daca eu cred, nu este musai obligatoriu si pentru cei din jur, este destul sa dea impresia ca sunt de acord cu mine).

Afacerile merg binisor, nu ploua cu bani, dar nici nu seaca. Cu sanatatea sunt inca destul de bine, multumesc lui Dumnezeu. Zic eu ca nu-mi arat varsta, ca si cum ar conta prea mult daca as arata-o. Oricum anii se contabilizeaza doar scriptic.

Ce imi doresc in continuare ? Sanatate (mie, familiei mele, rudelor, prietenilor, tuturor celor care au nevoie) ca-i mai buna decat toate. Daca suntem sanatosi parca toate celelalte lucruri se rezolva intr-un fel. Copii sa urce sigur si apasat, pe scara vietii, pe care si-o construiesc in prezent, sa realizeze treptat, in viata, tot ce-si doresc si la ce viseaza. Vremurile sunt altele si trebuie sa visezi. Batranii familiei sa o mai duca si ei, ca nu deranjeaza pe nimeni.

Fericire sufleteasca si bunastare, tuturor. Noroc in viata, ca este nevoie si de asa ceva. Pace pe pamant.

Lasă un răspuns

