Circul

Cui nu-i place circul ? Ma refer la circul unde mimi, animale, acrobati, balerine, pitici, pasari, etc. te incanta, chiar daca nu mai esti copil. Este spectacolul care facut profesionist, mie imi place, ma destinde, ma face sa intineresc.

Cui nu-i place circul ? Daca este circ politic, precum cel la care asistam de prea mult timp, mie unul nu-mi place, ma dezgusta, ma face sa devin rautacios, imi aplica o capsa (de aia de croitorie, mos si baba) care se blocheaza/ se rupe, tocmai in momentul cand ai avea mai multa nevoie sa se deschida capsa mai usor.

Descopar intr-un ziar o poza in care sunt alaturate sediul parlamentului si cupola circului (cu ocazia festivalului international de circ care are loc pe la noi zilele acestea).

Interesanta alaturare. Intamplatoare ? Poate nu. Din cauza spatiului disponibil ? Poate da.

Dar daca Michiduta si-a bagat coada si a dat unda verde celor care vad poza si de ce nu, speculeaza momentul ? Eu unul asta am incercat, sa speculez alaturarea celor doua „institutii”. Privitul, ganditul, exprimarea, sunt inca libere, nu ?

Lasă un răspuns

