Sloganuri de povestit nepotilor

Dupa 1989, anul marii cotituri (asa cum vreau eu sa cred in continuare), pe care am trait-o in direct, inventivitatea proverbiala a romanului a inceput sa dea roade. Nu stiu daca s-au inspirat si de pe la vecini sau doar au „gandit” singuri, dar investitorii privati, initial mici si ulterior mijlocii spre mari, au lansat sloganuri de firma, pentru a sublinia intr-un fel oferta lor de servicii. Nu voi face aprecieri aici despre modul cum au prosperat si au castigat primul milion de coco.

Am retinut:

Ia-ti o scula pe masura. Firma vinde unelte si scule manuale, electrice, pneumatice, pentru uz gospodaresc.

Vin cat vrei sa bei si poti duce. Firma vinde vin de producator in magazinul propriu de desfacere.

Una buna impreuna. Firma produce si vinde bere.

Magie cu har de la Vel Pitar, intaiul brutar. Firma are brutatii si magazine de desfacere produse de panificatie in majoritatea marilor orase ale tarii.

Clienti, veti fi mereu scop, nu mijloc. O agentie imobiliara a lansat sloganul.

Masaj cu pietre de jad. Firma ofera servicii de fitness, sala de forta, sauna, masaj.

O vorba zice ca publicitatea este mama vanzarii marfii. Desigur ca sloganurile cu tenta amoroasa si respectiv cu trimitere la Bahus (doua domenii in care se pare ca romanii detin unul din primele locuri in ierarhia UE) au succes in randul furnizorilor de imagine, al patronilor si de ce nu, in randul cumparatorilor. 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: