Ceva m-a naucit

Citesc si nu-mi revin. Nu pot sa pricep ce poate face pe un individ sa caracterizeze poporul si natia din care face parte, citez (fara placere si cu stupoare) „poporul roman, neam de slugi si de viermi…”

 Unui astfel de specimen nu merita sa-i dai numele, nu poti decat sa-l incriminezi, cu manie si nemasurat dispret.

 Dadea cica un interviu, unei fatuci de la Adevarul (publicat duminica), pe care o gratula cu tot felul de expresii marlanesti, motivand ca nu scrie exact cum zice el.

Revolta care ma cuprinde imi creste tensiunea, imi impaienjeneste ochii, imi face sa-mi tiuie urechile. Nu fac infarct, nicio grija. Sunt calit, am avut de-a face cu multe specimene umane. Un astfel de individ, cara sa urasca in asa hal poporul din care face parte, totusi nu am intalnit.

Nu sunt un puritan, nici nu rosesc la expresii mai tari.

Nu pot sa tac, sa trec nepasator mai departe, daca ma intretai cu astfel de lucruri. Daca asa ceva se cheama sa iei atitudine, inseamnna ca asta incerc sa fac acuma.

Nu ma pot abtine sa nu-i dau numele: florin chilian (din greseala scrisesem cu litere mari si ingrosasem literele, considerandu-l astfel un semen; am reparat greseala). Zice ca este solist in nu stiu ce trupa, ca la 35 de ani a publicat nu stiu cate albume. Daca muzica pe care o canta foloseste expresii de genul celor de mai sus, pe mine nu ma intereseaza. Nu o consider muzica.

Este rusinos ca autocenzura bunului simt nu da cu parul si nu face sa sufere astfel de specimene. Nu pare sa fi urmate ceva scoli. O avea parinti ? O avea prieteni ? O avea vreo iubita ? Ce gandesc ei despre judecata (daca e cumva vorba de asa ceva) acestui asa zis razvratit ?

Nu ma felicit ca am ajuns sa citesc un asemenea articol de ziar. Trebuie sa ma opresc, altfel o sa scriu si ce nu-mi place sa aud, sa citesc.

Lasă un răspuns

