Hai la vot, la vot,…..

Constat ca este la moda sa scri si despre ce te-a nemultumit azi, ce te-a suparat, ce te-a deranjat, etc.

Eu am botezat categoria asta cu comentarii: ce m-a „sictirit” azi ?

Mergand spre casa, imi blocheaza calea un tanar imberb, care imi stracoara in mana un pliant si o poza cu o tanara. Imi sopteste in fuga: veniti duminica la vot (fara intonatie, nici intrebare, nici invitatie, nici constatare).

Dispare inainte sa apuc sa-l intreb cati bani ia pentru ca tremura in strada si face o „munca” pe care sigur nu o intelege. Oricum nu avea varsta la care sa poata vota.

Oare asa trebuie crescut tineretul ? Ce vom astepta peste ani, de la acesti tineri ?

Pacat. Exista scapare din situatia aceasta ? Putem progresa ?

Oricum speranta moare ultima. Raman un optimist.

Lasă un răspuns

