Aniversare

A trecut anul de cand scriu pe acest blog. Este mult, este putin ? Vizitatorii sunt interesati ? Sa mai scriu ? Sa ma opresc ? Sunt intrebari la care raspunsurile conteaza mai mult pentru statisticieni.

Pentru mine, scopul a fost atins. Ma exprim liber, scriu ce gandesc, am siguranta publicarii. Ma simt bine, sunt in forma fizica buna, iar intelectuala vreau sa cred ca Da. Sunt inca activ profesional. Conteaza ? Pentru mine Da. Enorm.

Pe parcursul anului care a trecut am largit sfera de exprimare in scris a gandurilor. Am introdus categorii noi de comentarii. Intentionez sa mai introduc si alte categorii.

Voi continua sa scriu.

Am vazut blog-uri care par a fi jurnale personale. Nu intentionez sa transform blog-ul meu in asa ceva.

Lasă un răspuns

