„Perle” auzite pe la sedinte, mai vechi si mai noi

Pe vremuri cand participam la sedinte de instruire, de bilant, de productie, etc. (unde eram facuti cu ou si cu otet), aveam un obicei cam riscant pentru acele vremuri, scriam intr-o agenda ce auzeam distractiv, mai si comentam pe marginea celor auzite.

Cand am gasit securistul de serviciu, rasfoind agenda, in biroul meu, am hatarat sa o distrug. Mare pacat (pentru zilele de azi). Nu am avut nicio discutie cu respectivul, referitor la agenda mea, eu m-am facut ca ploua si el ori s-a distrat in sinea lui, ori nu a apucat sa citeasca. Nu voi putea afla niciodata. Am renuntat insa la acel obicei.

Imi amintesc cateva expresii „nevinovate” (in care doar intelectul este in suferinta):

-aici este bine, dar noi traim cam rau (expresie din timpurile de azi), 

-auziti ? vreau sa aud linistea, 

-este inutil sa mai vorbim degeaba,

-am o confuzie la biografie (tot din timpurile de azi),

-am mai finantat noi cofinantari (tot din timpurile de azi),

-problema fuziunii ridica ceva probleme pe care trebuie musai sa le dezbatem in cadrul conducerii,

-sa aplicam o corectie corecta celor care gresesc,

-o lucrare de investitii finalizata trebuie cinstita si binecuvantata (tot din timpurile de azi).

Lasă un răspuns

