Mediocritatea. Scop de atins in viata, mod de viata sau o vorba aruncata in balta ?

Oare a devenit mediocritatea subiect de viata si de moarte ? Este elementul care ne domina viata in ultimul timp ? Suntem cu totii mediocrii si ne meritam soarta ?

Se pare ca unii vor sa ne introduca acest „concept”, sa ne faca sa ne multumim cu putin, sa uitam de realitatea de zi cu zi, altfel spus sa ne impacam cu soarta. Cum s-ar putea explica oare altfel, dezbaterile la nesfarsit (la cel mai inalt nivel chiar) ?

Refuz sa ma consider un mediocru. Refuz sa ma complac in mediocritate, sa „fraternizez” cu noua tema de meditatie, lansata romanului asa de ferm.

Copiilor mei am incercat sa le insuflu inca de cand erau mici „microbul”: locul doi nu se premiaza decat statistic, dar de fapt nici nu conteaza.

Detest pe cei care considera acest popor mediocru si nu fac nimic pentru afirmarea sa. Pacat ca am ajuns pana aici. Este cale de combatere ferma a unor astfel de „idei mediocre”? Cu siguranta DA. Sa combatem, sa fim vesnic nemultumiti de cei care ne proclama mediocritatea, sa militam ca sa dovedim ca nu am fost, nu suntem si nu vom fi niciodata mediocrii.

Un răspuns to “Mediocritatea. Scop de atins in viata, mod de viata sau o vorba aruncata in balta ?”

  1. cristi parvan Says:

    probabil suntem mediocrii (ca nu-i foarte greu sa gasim un numar 1 deasupra noastra) si ne meritam soarta (pt ca inca nu am gasit pe cineva ca sa ne dea ce meritam).

    Dar la fel de sigur este si faptul ca trebuie sa ne propunem sa fim „veritabili”, si sa ne sustinem „personalitatea”.

    Eu unu n-am probleme cu locul 2, atata timp cat sunt intr-o competitie, si cat exista sansa ca la un moment dat sa fiu primul.
    Pt mine mediocritate, inseamna in randul lumii, ascuns in multime, fac ce face lumea, asa’s vremurile, asa se face… si tot asa.

    Din pacate asta s-ar putea sa fie prea adanc inradacinata pt inca n-am vazut prea multi oameni care sa plece de la cozi, sa-si sustina punctul de vedere in fatza militianului, sa aiba argumente politice etc. Preferam sa vociferam, pastrandu-ne randul la cozi, sa-i explicam militianului ca suntem si noi oameni si n-am vazut nu-s ce semn, sa ne ducem cu jalbe la organismele „politice”, facand tot felul de giumbuslucuri pt o semnatura sau alta.

    Nu eu prefer sa ajung pe locul 2 dar sa alerg in competitie cu cei mai buni.

    n-are rost sa ma amagesc ca-s cel mai frumos, destept, meserias daca vad ca nu sunt, ori ma pregatesc, ori gasesc un domeniu in care pot fi bun si acolo ma agit. Si eliberand locul scap si de o alta mare problema a acestui popor: impostura.

    Din pacate avem fete frumoase care-s nr 1 la stiri, afaceristi care-s lideri in politica…. cantareti care ne explica modele de viata personala …… si exemplele pot continua la nesfarsit.

Lasă un răspuns

